Londoni transpordiamet ignoreeris Taxify'd ja asus hoopis tema autojuhte kiusama ning seetõttu otsustas ettevõte peatada Londonis oma äpi töö, vahendas firma ingliskeelset pressiteadet Äripäev.
Taxify kirjeldas oma teates, et omandas Londonis litsentseeritud operaatori City Drive Services, mis kasutaks Taxify trehnoloogilist platvormi. Paraku on aga Londoni transpordiamet viimase 48 tunni jooksul seadnud meie litsentsi kahtluse alla ja seda otse autojuhtide suunal, mitte platvormi suunal, märkis Taxify ja lisas, et oma autojuhtide edasise kiusamise eest kaitsmiseks ja tagamaks täielik seadusekuulekus, peataski ettevõte ajutiselt oma äpi töö.
Taxify kirjeldas veel, et esialgu ignoreeris Londoni transpordiamet nende küsimusi ja vältis igasugust dialoogi, seejärel teatas lõpuks, et tühistas litsentsi.
Vaidlustame Londoni transpordiameti otsuse kohe, teatas Taxify ja nentis, et Londoni kliendid ja autojuhid igatsevad monopoolseks muutunud turule konkurentsi, ent linna transpordiamet on asunud seda takistama.
Taxify teatel algas nende tegevus Londonis edukalt: esimese kolme päevaga jõudis registreeruda 3000 autojuhti (ja veel 7000 ootas peatset lisandumist) ning äpi alla laadida 30 000 klienti.
Autor: Piret Reiljan, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Eestist alguse saanud ja täna kõige kiiremini kasvav Euroopa taustaga sõidujagamise platvorm Taxify palkab sel aastal Tartu kontorisse 20 uut arendajat ning 50 klienditoe spetsialisti.
Taxify teatas, et alustab tänasest koostööd maailma suurima sõidujagamisteenust pakkuva platvormiga Didi Chuxing. Partnerlusega investeerib Didi Taxifysse ning toetab Eesti ettevõtte edasist kasvu Aafrikas ja Euroopas, lisas Taxify.
Mõni nädal tagasi oli Taxify kimpus Londoni transpordiametiga tegevusloa tõttu. 22. septembril teatas amet, et ka Eesti idu suurim konkurent Uber võib suu uuest litsentsist puhtaks pühkida.
Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud ja endine startup-ettevõtja Alise Lezdina ütles Taxify äsjast rekordinvesteeringut kommenteerides, et Didi kui “Hiina Uberi” investeering Taxifysse viitab sellele, et Didi organiseerib uut ülemaailmset Uberi-vastast rinnet.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.