Rahvusvaheline majandusajakiri Global Finance nimetas SEB eraklientidele ja äriklientidele pakutavad digitaalsed lahendused Eesti parimaks. Sama auhinna pälvis SEB ka Lätis ja Leedus. Eestis tunnistati SEB eraklientide digitaalsed lahendused parimaks juba neljandat aastat järjest.
- SEB koduleht Foto: kuvatõmmis
„Digitaalsed pangateenused on väga oluline osa pangandusest. Kliendid teevad üha rohkem tehinguid nutitelefonides ja tahvelarvutites, tegu on kõige kiiremini kasvava teeninduskanaliga," ütles SEB jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Ainar Leppänen. Tema sõnul on SEB viimastel aastatel oluliselt panustanud digilahenduste innovatsiooni ning kevadest saavad nende kliendid panganõu küsida videosilla ja pangakonto avada videokõne vahendusel, lisaks on nad uuendanud panga mobiiliäppi ja täiustanud veebikeskkonda. "Täiendame jätkuvalt nii neid kui ka uusi arendusi. Maailmatasemel teenuse pakkumiseks tuleb arvestada klientide muutuvate vajaduste ja soovidega ning ainult kliendikeskne lähenemine tagab sobivaimate lahenduste turule toomise,“ kommenteeris Leppänen.
Global Finance valis parimaid digitaalseid lahendusi pakkuvaid pankasid juba 18. aastat järjest. Oluliseks peeti digitaalse teenuse kvaliteeti, pakutavate teenuste ulatust ja kui aktiivselt kliendid neid kasutavad, klientide digitaalsest teenindamisest saadud otsest kasu, digitaalseid lahendusi kasutavate klientide arvu kasvu, milline on interneti- ja mobiilipanga kujundus ning funktsionaalsus.
Global Finance nimetab parimad pangad Euroopas, Põhja- ja Ladina Ameerikas, Aasias, Aafrikas, Lähis-Idas ja Vaikse ookeani piirkonnas. Oktoobris Londonis toimuval auhinnatseremoonial kuulutatakse välja regioonide ning globaalsed üldvõitjad.
Seotud lood
Kuna karmide nimedega regulatsioonid panevad pankadele hulga kohustusi, on Eesti pangad e-residentide suhtes ettevaatlikud, selgitab SEB panga väikeste ja keskmiste ettevõtete segmendi juht Edward Rebane Äripäevas.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.