Täpselt kuu aega tagasi tuli turule uus Eesti FinTech startup Fanvestory koos Tanel Padari looga „Parem veelgi“. Loo mängitavus raadiotes ja Youtube’is on olnud väga hea ning peatselt saabub Fanvestory’le ka esimene ametlik statistika, mida Taneli fanvestoritega jagatakse. Seniks on Fanvestory turule tulemas uue looga. Sel korral koostöös Tommy Cashiga.
- Fanvestory asutajad Foto: Tanel Meos
Tommy Cash on üks väheseid Eesti artiste, kes lööb laineid enamjaolt just kodumaalt väljaspool. Tommy videosid on Youtube’is vaadatud miljoneid kordi. Tommy Cashil on fänne nii Euroopas, Venemaal kui ka isegi Jaapanis. Tommy on üks omanäolisemaid artiste, kes lisaks muusikale oskab väga oskuslikult oma sõnumit visuaalsel kujul edasi anda.
Pärast pikka Euroopa turneed on Tommy Cash tagasi Eestisse jõudnud ning teeb uue loo raames koostööd Fanvestory’ga. Koostööl on sel puhul selge eesmärk – luua uuele loole koos fännidega muusikavideo, mis raputaks avalikkust veel rohkem kui varasem looming. Video skript jääb esialgu saladuseks ja seda näevad esimesena Tommy loosse investeerivatele fanvestorid.
Fanvestory on muusikabörs, kus kõigil soovijatel on võimalik osta lauludesse osalus ning teenida selle edu pealt tulu. Tegemist on innovaatilise ärimudeliga, mis ühendab artiste ja fänne täiesti uuel, mõlemale osapoolele kasumlikul ja lõbusal moel.
Fanvestory on kuu aja jooksul tegelenud intensiivselt tootearendusega ning juba suvel plaanitakse turule tulla järelturu platvormiga. Lisaks sellele käivad läbirääkimised ettevõtetega, kellega koostöös plaanitakse hakata fanvestoritele kuvama reaalajas statistikat loo mängitavuse kohta.
Fanvestory osab Ajujahi konkursil ja on pääsenud seitsme parema hulka.
Seotud lood
Täna õhtul on Eesti Televisiooni eetris Ajujahi juubelihooaja esimene saade. Avasaates kaitsevad oma ideed sada meeskonda pääsemaks kolmekümne parema hulka, kes võistlevad 60 000 eurose auhinnafondi nimel. Hooaeg koosneb kaheksast episoodist.
Kevadel ettevõtluskonkursi Ajujaht võitnud Sprayprinter jõudis eelmisel nädalal mitmessse rahvusvahelisse meediakanalisse ja on ühisrahastusplatvormis Kickstarter kogunud juba üle 44 000 euro.
Ainus kord, kui Ajujahile saadeti rohkem ideid kui tänavu, oli 2009. aastal. Seda tulemust võib pidada väga heaks, kuna seitsme aasta jooksul on alustanud Eestis tegevust paljud kiirendid ja konkursid, rääkis Ajujahi EASi poolne projektijuht Marion Raudsepp.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.