• 06.02.17, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 uuendab veebruaris arveldus- ja müügisüsteeme

Tele2 Eesti läheb veebruaris üle uuele müügi- ja arveldussüsteemile, mis muudab klienditeeninduse ja arvelduse senisest märksa kiiremaks. Ettevõte investeeris süsteemide uuendamisse miljoneid eurosid.
Tele2 uuendab veebruaris arveldus- ja müügisüsteeme
  • Foto: Pixabay
Tele2 juhi Argo Virkebau sõnul on tegemist ühe olulisima projektiga Tele2 Eesti ajaloos ja ka ühe suurima IT-projektiga kogu telekommunikatsioonisektoris. “Oleme viimase viie aastaga investeerinud Eestis võrkude ja tugisüsteemide arendamisse 48 miljonit eurot ning uus müügi- ja arveldussüsteem on sellest üks olulisemaid ja suuremaid töid. Valmistasime seda 500 000 klienti puudutavat arendust ette ligi kaks aastat,” rääkis Virkebau.
Ta lisas, et süsteemide uuendus muudab tulevikus klienditeeninduse ja arvelduse tunduvalt kiiremaks ning igakuine arve saab uue ja selgema formaadi. „Kuna kogu Tele2 grupp kasutab samu süsteeme, siis saame tulevikus võtta kiiremini kasutusele uuenduslikke tehnilisi lahendusi,“ ütles Virkebau.
„Arenduste sisseviimine toimub veebruaris. Uuendused ei häiri tavapäraseid kõne- ja internetiteenuseid, kuid mõned klienditeenindustoimingud on sel perioodil piiratud. Kuna iga uus asi vajab harjumist, siis võivad osad teenindusprotsessid esialgu võtta harjumuspärasest kauem aega,“ ütles Virkebau.
Süsteemide uuenduse perioodil on 6.–20. veebruarini iseteeninduses võimalik vaadata telefoninumbriga seotud ja arveldusalast infot ning tasuda arveid. Muud tehingud on sel perioodil iseteeninduses piiratud. Esindustes ei ole võimalik sel perioodil liituda mobiil-ID teenusega ning vahetada mobiil-ID SIM-kaarte, muud tehingud on võimalikud, kuid võivad võtta tavapärasest kauem aega.
Tele2 vabandab võimalike ebamugavuste pärast ja tänab kliente mõistva suhtumise eest.

Seotud lood

Uudised
  • 08.11.16, 10:43
5 värskendavat nõuannet juhtidele pealekasvavalt põlvkonnalt
Tele2 tegevjuht võttis aasta alguses enda juurde strateegilisele juhtimispraktikale personaalse praktikandi. Miks otsustas Argo Virkebau juhtkonna laua taha lasta võõra ja ärimaailmas rohelise tudengi, kes ei tea ettevõtte juhtimisest ega strateegia kujundamisest midagi? Vastus peitub tagurpidi mentorluses.
Uudised
  • 24.10.16, 16:20
Tele2 juht otsib mantlipärijat
Tele2 Eesti juht Argo Virkebau otsib 2017. aastaks enda kõrvale noort visionääri, kes kaasatakse ettevõtte juhtimisse, strateegia kujundamisse ning lennutatakse õppe- ja tööreisidele üle Euroopa.
Uudised
  • 02.05.17, 08:00
Tele2 läheb muudatustega kaasa varem
1. juunist saavad Tele2 kliendid kasutada oma paketis sisalduvaid kõne-, SMSi ja internetiteenuseid kõigis 31 Euroopa Majanduspiirkonna riigis nagu koduturul. Lisaks hakkab ettevõte esimese operaatorina Eestis pakkuma piiramatute mahtudega sidepaketti.
Uudised
  • 11.01.17, 08:51
Selgusid parima teeninduskvaliteediga Eesti suurettevõtted
Faktum & Ariko viis läinud aasta lõpus läbi uuringu „Suurettevõtete teenindus“, mille raames küsiti eestimaalastelt tagasisidet kohalike suurfirmade teeninduskvaliteedi kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele