• 13.01.17, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valmis uus Eestit tutvustav veeb

Täna, 13. jaanuaril, avalikustas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) uuendatud sisu, ülesehituse ja visuaalse väljanägemisega Eestit tutvustava veebikeskkonna estonia.ee ja Eesti brändi kodu aadressil brand.estonia.ee.
Valmis uus Eestit tutvustav veeb
  • Foto: Kuvatõmmis
„Meil on targad ja töökad inimesed, nutikad e-lahendused, maailmatasemel haridus, rikas kultuurielu ja puhas loodus. Eesti brändi tööriistakast annab meile vahendid, mille abil rääkida sellest ka teistele ja tutvustada meie riiki välispartneritele," lausus ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo.
Estonia.ee veebilehel on nii üldine info Eesti kohta kui ka sõnumid neile, kes soovivad Eestit külastada, Eestisse investeerida, õppima või tööle tulla. Brand.estonia.ee veebilehel selgitatakse brändi olemust, eeliseid, väärtusi, ambitsioone, verbaalset ja visuaalset identiteeti (sealhulgas ka „est“- kontseptsiooni), sõnumeid ja rakendusi. Brand.estonia.ee lehel olevaid materjale saavad tasuta kasutada kõik soovijad: ettevõtjad, riigiasutused, turundus- ja kommunikatsioonieksperdid ning teised huvilised.
Eesti brändi uuendamise protsessi algatasid 2014. aasta lõpus ettevõtjad eesotsas Toiduainetööstuse Liiduga, kes vajasid tuge Eesti ning Eesti ettevõtete tutvustamisel maailmas. Welcome to Estonia kontseptsioon toimis peamiselt turismisektoris. Samuti näitas 2015. aastal läbiviidud Eesti eksportööride konkurentsiuuring, et eksportöörid ise peavad suurima mõjuga arenguvaldkonnaks ekspordi edendamisel Eesti maine ja tuntuse kasvu välisriikides. „See on eriti hea näide sellest, kuidas riik saab ettevõtjaid aidata. Riigi roll on positiivse keskkonna ja fooni loomine, et ettevõtjad saaksid tegutseda, töökohti luua ning riigieelarvesse raha tuua. Riik peaks panustama, et teadlikult ja järjepidevalt Eestit turundada, et see ei jääks ainult disainerite tehtud tööks,“ kommenteeris uute veebide avalikustamist Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp.
EAS jätkab Eesti Disainimeeskonna loodud keskkondade tutvustamise, arendamise ja kasutajate abistamisega nii info jagamise kui koolituste korraldamisega. Veebruari lõpuks saavad mõlemad veebid kättesaadavaks ka eesti ja vene keeles.
  • Foto: Kuvatõmmis

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.17, 21:01
Eesti e-lahendused olid arutusel Araabia Ühendemiraatides
Välisministeeriumi välismajanduse- ja arengukoostööküsimuste asekantsler Väino Reinart viibis 16.-18. jaanuaril koos äridelegatsiooniga visiidil Araabia Ühendemiraatides, kus ta kohtus sealse välisministeeriumi rahvusvahelise koostöö riigiministri Reem Bint Ibrahim Al Hashimyga ja rahandusministeeriumi kantsleri Younis Haji Al Khouriga.
Uudised
  • 21.02.17, 20:53
Hiinas alustab EASi ekspordi ja välisinvesteeringute esindajana tööd Anneli Vilu
Neljapäeval, 23. veebruaril alustab Ettevõtluse Sihtasutuse (EAS) ekspordi ja välisinvesteeringute esindajana Pekingis tööd Anneli Vilu. Vilu tööülesanneteks on Eesti suursaatkonna Pekingis ja EASi Aasia Infokeskusega koostöös Eesti ettevõtete Hiina turule aitamine, neile koostööpartnerite leidmine, aga ka potentsiaalsetele investoritele Eesti ettevõtlus- ja investeerimiskeskkonna tutvustamine.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 14:29
Kuula arutelu riigi IT-majadest. “Ohus on kogu sektori ekspordivõime”
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele