Uptime on taaskord saavutanud Microsoft´i kuldpartneri tunnustuse. Seekord kümnendat aastat järjest. Kuldpartneri sertifikaati ei jagata niisama, ütles Uptime grupi tehnoloogiajuht Raimo Seero.
Uptime oli esimene IT ettevõte Eestis, kes infohalduse ja grupitöö vallas kuldpartneri tasemeni jõudis.
SharePoint platvormil arendatud portaalide ja koostöölahenduste (Collaboration and Content) valdkonnas on ettevõte suutnud sellist võimekust on järjepidevalt säilitada. 2013. aastal anti Houstonis ka aunimetus Microsofti Aasta Partner.
Täna töötab Uptime´is Eesti üks suurimaid MS SharePoint arendusmeeskondi, kus on ainult SharePoint platvormi lahendustele pühendunud eraldi äriüksus.
SharePoint lahendusi pakuvad ka Uptime grupi tütarettevõtted Norras, Rootsis ja Šveitsis, kus keskendutakse peamiselt MS SharePoint Server ja Office 365 platvormidel põhineva tarkvara arendamisele, hooldusele ja nõustamisele. Lisaks toetatakse nii majasiseseid SharePoint´i rakendusi kui ka pilve-teenuseid nagu Office 365 ja Azure.
Uptime loob tarkvara dokumendi- ja infosüsteemidele, grupi- või kaugtöölahendusele, intraneti ja extraneti portaalidele, süsteemide integratsiooniks, hübriidlahendusteks ja paljuks muuks.
Võimalused, millest ei julgenud unistadagi
Infohalduse ja grupitöövaldkonnas on selle 10 aasta jooksul väga palju muutunud. „Office365 ja pilvelahendused pakuvad meile võimalusi, millest me ei julgenud valdkonnaga alustades unistadagi,“ ütles Uptime grupi tehnoloogiajuht Raimo Seero.
Kuldpartneri sertifikaati ei jagata Seero sõnul niisama. Selleks tuleb teha kõvasti tööd. „Kuldpartner peab igal aastal end uuesti tõestama, vastates Microsofti poolt seatud kriteeriumitele. Näiteks tuleb läbi viia nõutud määral arendus- ja integratsiooniprojekte ning töötajate hulgas peab olema vajalik arv sertifitseeritud spetsialiste, ” selgitab Seero.
Kuldpartneri sertifikaat on kvaliteedigarantii, mis kinnitab Uptime´i oskusi ja võimekust arendada oma kliendi jaoks ärikriitilist tarkvara ja tagada täielik tugi kogu tarkvara elutsükli vältel. See tähendab, et ettevõte võtab enda kanda kogu vastutuse kliendi tarkvara arendamise, hoolduse ja kasutajatoe eest, mis klientidel keskenduda oma ettevõtte põhitegevusele ja usaldada tehnilised probleemid Uptime´i hoolde.
Uptime kvaliteedijuhtimissüsteem vastab ISO 9001:2008 standardi nõuetele.
Ettevõtte klientideks on Äripäev, Alexela Oil, G4S, ABB, T Grupp, EAS, Nordea Läti, Rootsi Akadeemia jpt.
Seotud lood
Neljapäeva õhtul toimusid nii Tallinnas kui Tartus tudengitele kohtumised IT valdkonna ettevõtetega „Mida tööandja minust tahab?“, kus selgitati millised oskused ja isiksuseomadused on töötaja valikul tähtsaimad. Kohtumised korraldas Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit koostöös Tallinna Teaduspark Tehnopoli ja Smart City Lab'iga.
Aasta lõpus Norras IT-firma ostnud Uptime soovib lähiaastail oma senise käibe kahekordistada, kinnitab intervjuus Uptime´i tehnoloogiajuht Raimo Seero.
Microsofti Baltikumi väikese ja keskmise suurusega ettevõtete ning partnerite suuna juhina asus tööle Indrek Randveer, kes siiani oli Starman Eesti juht.
19. juulil oodatust paremad kvartalitulemused avaldanud USA tehnoloogiahiid Microsoft on taas tähelepanu keskpunkti tõusnud, kirjutas Äripäev.
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele