Finantsinspektsioon andis Tele2-le krediidiandja tegevusloa ning ettevõte plaanib laiendada tegevust finantsvaldkonnas.
Tele2 juhi Argo Virkebau sõnul on ettevõttel pool miljonit klienti ning eesmärk on neile peale telekomi ka muid teenuseid pakkuda. “Näiteks avasime aprillis üle Eesti mobiilimaksed, mille eest inimene tasub igakuise telefoniarvega,” rääkis Virkebau ja lisas, et lähiajal on plaanis tulla turule veel ühe uue ja olulise makselahendusega.
Virkebau arvates on mobiilimaksed mugav alternatiiv traditsioonilistele makselahendustele nii tavapoes kui internetis ning Tele2 on nõus võtma endale krediteerimise riski. “Nutitelefon muutub igapäevases elus järjest olulisemaks ning ka teenused ja maksed liiguvad mobiili.”
“Plaanime 2020. aastal vahendada 100 miljoni euro väärtuses mobiilimakseid ning prognoosin, et selleks ajaks on Eesti jaekaubanduse m-maksete koguväärtus miljard eurot,” rääkis Virkebau.
Tele2 tegevjuhi kinnitusel võimaldab krediidiandja loa saamine olla ettevõttel kliendile kasulikum, pakkudes uusi tehnoloogiaid ja finantstooteid. “Tegime loa saamiseks ettevõttes mitmeid protseduurilisi muudatusi, mis võimaldavad meil senisest paremini hinnata iga konkreetse kliendi võimalusi ja vajadusi finantstoodete tarbimisel. Samuti anname Finantsinspektsioonile edaspidi oma tegemiste kohta regulaarselt aru. Suures plaanis on see meie jaoks samm pankadele lähemale,” lisas Virkebau.
Peale Tele2 on telekomifirmadest krediidiandja tegevusluba ka Telial.
Seotud lood
Krediidiinfo AS ja Eesti tarbijakrediidi pakkujad sõlmisid Positiivse Registri asutamise lepingu eraisikute laenuinfo vahetamiseks reaalajas, et täita seadusest tulenevat tarbija krediidivõimekuse hindamise kohustust. Kokku 14 osapoolega lepingu sõlmimisel jäid suurpangad esialgu kõrvale. IT-projektile kohaselt ei valmi lahendus esialgu planeeritud tähtajaks.
Sel nädalal on Telliskivi Loomelinnak võõrustajaks sajakonnale kiiresti kasvava pangandussektori esindajale enam kui paarikümnest riigist, et arutleda panganduse tuleviku üle ja otsida lahendusi digipanganduse läbipaistvusele. Tegu on vastutustundlike, eetiliste ja sotsiaalsete pankadega, mille tegevust koordineerib Euroopas Sotsiaalse Panganduse Instituut ja mis propageerivad raha laenamist vaid maailma paremaks muutmise eesmärgil.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.