Taxify avas äriklientidele Business teenuse, mis töötab kogu Baltikumis ja teistes Euroopa riikides, kus Taxify tegutseb. Teenus on välja töötatud koostöös firmadega, mis kasutavad taksosid ärisõitudeks, õhtuses vahetuses töötavate inimeste koju transportimiseks või klientide sõidutamiseks. Business teenuse esimesed pilootkliendid on Transferwise, Swedbank, Telia, Eesti Ekspress, Postimees ja Statoil.
“Taxify pakub ärikliendile kogu Baltikumis 3500 kindla kvaliteediga taksot, mis tagab kiireima võimaliku takso saabumise aja. Firma töötajal on võimalik valida erineva hinnaklassiga autode vahel, millest tekib märgatav hinnasääst ja kuu lõpus on võimalik tasuda ühe detailse koondarvega” selgitas teenuse eeliseid Taxify arendusjuht Martin Villig.
Taxify on taksode tellimise platvorm, mida kasutab 3500 taksot Eestis, Lätis ja Leedus. Sõitu alustades saab klient valida sobiva maksemeetodi - sularaha, pangakaardi või Business makse ja sobiva hinnatasemega auto.
Teenust kasutav ettevõte saab ligipääsu Business Dashboardile, kus saab ise määrata, millised töötajad saavad Taxify Business teenuse kaudu sõitusid teha. Võimalik on näha tehtud sõitude ülevaadet, kus kajastub ka sõidu põhjus ja trajektoor. Takso tellimine toimub Taxify mobiilirakenduse või lihtsa veebiliidese Button kaudu. Viimane sobib hästi nii firma sekretäridele kui ka restoranidele, hotellidele ja ööklubidele, kus on vaja külastajatele kiiresti taksot tellida.
Teenus töötati välja koostöös ettevõtetega, kus töötajad kasutavad taksosid ärisõitudeks - näiteks sõidud kliendikohtumistele, lennujaama või komandeeringusse. Mitmed ettevõtted sõidutavad oma õhtuse vahetuse töötajaid koju, kui ühistransport enam ei sõida.
Taxify teeb iganädalaselt igas linnas 35-50 autole puhtuse ja kvaliteedi ülevaatuse, et tagada teenuse püsivat kvaliteeti kõikide autode lõikes. Täiendavalt saavad kliendid iga sõidu lõpus 1-klikiga hinnata taksojuhti ja teenuse kvaliteeti. Ettevõtte saab iga nädal kümneid tuhandeid hinnanguid ja kommentaare ning olulistele probleemidele reageeritakse sama päeva jooksul.
Taxify uut, Business teenust saab kasutada Eestis Tallinnas, Tartus ja Pärnus ning teistes riikides Riias, Vilniuses, Prahas, Belgradis, Oulus ja Tbilisis. Taxify tavalist taksode tellimist saab lisaks kasutada Oulus ja Amsterdamis ning 3 linnas Valgevenes.
Taxify on Eestis 2013 aastal asutatud tehnoloogiaettevõte, mis tegeleb takso tellimise mobiilirakenduste arendamisega. Taxify tegutseb tänaseks kaheksas riigis, firmas töötab 40 inimest ja rahvusvaheliseks laienemiseks on kaasatud 1.5 miljonit eurot investeeringuid.
Seotud lood
Alates tänasest on ettevõtjate vahel sõlmitud koostöölepingu tulemusel kõigil soovijail võimalik Taxify'ist tellida Green Takso hübriidmootoriga autosid.
Nutikamad ettevõtjad leidnud tehnoloogia kasutamisel abil lahendusi, kuidas äri edukamaks muuta ja potentsiaalseid kliente paremini teenindada. Pärnus toimuval Weekend Festivalil on külastajatele nutilahenduste abil paremaid taksoteenuseid pakkumas Taxify ja Wisemile.
Koos venna Markusega Taxifyd juhtiv Martin Villig ütleb põhjanaabrite turult lahkumise kohta, et sealne ärikeskkond oli suletud ja monopoliseeritud.
13. oktoobril tunnustati Kultuurikatlas pidulikul auhinnagalal järjekordselt Eesti parimaid ettevõtteid. Noore ettevõtja preemia 5000 eurot pälvis sel aastal Markus Villig, kes on transporditeenust pakkuva ettevõtte Taxify OÜ asutaja ja tegevjuht. Preemia andis üle president Kersti Kaljulaid.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.