Taksode broneerimise mobiilirakendus Taxify avas oma teenuse Tsehhi pealinnas Prahas.
Taxify teeb Prahas koostööd kolme kohaliku taksofirmaga, kes alustasid juuli viimasel päeval üle 120 taksoga, teatas ettevõte. Prahas elab üle 2 miljoni inimese ja Taxifyst tellitud taksode eest saab maksta ainult pangakaardi ja mobiilimaksega.
“Taxify on järjest liikunud kesk-Euroopa poole ja Praha on meie jaoks järgmine oluline suurlinn, kus teenuse avasime. Tšehhi ja Eesti on üsna ühesuguse elatustaseme ja taksohindadega riigid. Praha on samas tuntud väga ebausaldusväärsete taksojuhtide poolest, mistõttu usume, et Taxify rakenduse tagasiside süsteem aitab meil kiiresti välja filtreerida vaid parimad taksojuhid ja pakkuda hea hinna ja kvaliteedi suhtega taksosid,” selgitas Taxify juht Markus Villig.
Taxifyga Prahas koostööd tegevad taksofirmad teenindavad paralleelselt nii era- kui ärikliente. Seetõttu oli taksofirmade jaoks oluliseks koostöö alustamise eelduseks Taxify äriklientidele mõeldud võimalused, kus sõidu alguses saab valida “Business” makse ja töötajad ei pea tegelema iga sõidu järel taksotsekide kogumisega. Business klient saab kuu lõpus detailse väljavõtte tehtud taksosõitudest ja mugavalt tasuda ühe koondarve alusel. Äriklientidele mõeldud Taxify sõite saab Praha kõrval kasutada ka Eestis, Lätis ja Leedus.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uue konkurendi teke Taxify juhti Markus Villigit ei üllatanud, kuid tema sõnul ei ole see võimalik, et oma mobiilirakendust pakkuva Tallinki ja Tulika taksosid ei saa enam Taxifyst tellida.
Eesti taksofirmad Tallink Takso ja Tulika Takso lõid ühiselt uue taksode tellimise mobiilirakenduse Taxofon, mille kaudu hakkab kliente teenindama umbes 500 autot ja väikebussi.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.