Apple’i endine juht John Scully ütles CNBC-le, et Apple’i muusikateenus pole suurt midagi võrreldes kauaoodatud online-televisiooniga, millest võib saada ettevõtte jaoks suur hitt. See tõstab Scully sõnul tehnoloogiafirma turuväärtuse 1 triljoni dollarini.
Scully, kes juhtis Apple’it aastatel 1983-1993, ütles, et iPhone’ide tootja järgmine „suur asi“ saab olema televisioon. „Apple’ist saab tõeline mängureeglite muutja, kui nad loovad uuesti videote vaatamise ja videoteenuste kogemuse,“ ütles Scully.
„Televisioon on nii küps muutusteks, just nagu muusikatööstus 90ndatel. Mitte kellelegi ei meeldi nende kaabeltelevisioon. Hinnad on röövellikud ning seal on ainult väike konkurents. Apple’i jaoks on ajastus ideaalne,“ ütles Scully.
Apple’il on juba praegu teenus nimega Apple TV, mis võimaldab vaatajatel kasutada rakendusi nagu Netflix ning laadida iTunesist filme alla. Kuid erinevate allikate sõnul plaanib Apple tuua turule sarnase videoteenuse nagu Netflix.
8. juunil esitles Apple muusikateenust, mis hakkab konkureerima selliste nimedega nagu Spotify, Deezer ja Rdio.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.