Tahe firmat oma alal tippu aidata tuleb töötaja seest, leiab Eesti ühe kiiremini kasvava idufirma Taxify asutaja ja juht Markus Villig. Suur palk, ühisüritused ja kihvt kontor on vaid toredaks lisandiks.
„Alguses arvasin rohkem, et inimesi saab tööle motiveerida, siis nüüd olen selgeks saanud, et väga ei saa,“ ütleb Pärnu Juhtimiskonverentsil noore juhi töövõtetest rääkiv ja viimase aastaga ligi 30 inimest tööle palganud Markus Villig, kelle firma töötab välja takso tellimise rakendust Taxify. „Kui sul asja vastu huvi pole, siis palk või lahe firma seda ei muuda.“
Ettevõtte alustades oli tema meeskonnal närune palk, osad ei saanudki midagi, ägeda kontori asemel töötati korteris ning polnud ühisüritusi. „Samas oli see aeg, kus kõige kiiremini kasvasime ning kõik olid supermotiveeritud,“ selgitas ta. „Kõik need asjad seal ümber on „tore, kui on“, aga töö peab meeldima.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.