Eelmisel nädalal toimus Nortali IT-analüütikutele suunatud hommik, mis keskendus kliendisuhte hoidmisele ning domeeniteadlikkuse ja IT ühildamisele.
Paneeldiskussioonis keskendusid nii küsijad kui vastajad sellele, et väga tihti seisneb analüütiku töö kliendisuhte hoidmisel äratundmises, kas muudatus on IT-põhine või hoopis äriprotsessi põhine. Analüütikud tõdevad üha enam, et süsteemide uuendamise või muutmise korral tuleb suurt tähelepanu pöörata just muutuste juhtimisele organisatsioonis.
Analüüsitöö kõige olulisemateks oskusteks, mida treenida:
• uudishimu ja oskus küsida ning järjepidevus minna lõpuni asjade selgekstegemisega; • suure pildi ja terviku nägemise võime - mitte jääda kinni detailidesse ja meeles pidada, et kõike tehakse inimeste jaoks.
Seotud lood
22. jaanuaril toimub juba teine Nortali korraldatud IT-analüütikute hommik, mille eesmärgiks on tõsta Eesti analüütikute töö kvaliteeti ja motivatsiooni.
Erinevaid andmeid ja informatsiooni vajavad ning talletavad oma töös täna kõik ettevõtted. See, kuidas saadavat infot aga maksimaalselt ära kasutada, on oskus omaette ning igaühe enda teha. Kui infot koguv süsteem on ebakvaliteetne, andmed erinevates serverites ja pilvedes laiali, pole kasu ka kõige kvaliteetsemast ning kallimast AI-abilisest, sest sealt saadav info saab olla täpselt nii hea, kui hea on tema jaoks töötav infosüsteem.