• 07.01.15, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kust leida IT-spetsialisti?

Juba mitu aastat on räägitud IT-asjatundjate puudusest Euroopas. Inimressursside ekspertide hinnangul on selle peamiseks põhjuseks IT-valdkonna tudengite vähenev arv.
IT-asjatundjate nappus on probleemiks paljudele ettevõtetele. Spetsialistide leidmisega samavõrra aktuaalne on nende tööl hoidmine. Spetsialistide vähesuse lahendamiseks saavad mitte-IT-ettevõtted lülituda ümber enda andmekeskustelt IT-teenuseid osutavatele alltöövõtjatele.
„Ettevõtetel on lihtsam leida usaldusväärset IT-teenuse pakkujat kui vajaliku asjatundlikkuse ja oskustega töötajat,” esitleb Baltmax Projecti juht Uosis Meckauskas lahendust BeAnywhere.
Meckauskase arvates võimaldab IT-taristu hooldamisteenuse sisseostmine ettevõtetel oma eelarvet efektiivsemalt kasutada, sest sellisel juhul ei pea nad enam investeerima riistvarasse, tarkvarasse ega asjakohastesse tugisüsteemidesse.
Kui ettevõte on otsustanud kasutada IT-taristu kaughaldust ja -hooldusteenuseid, on nende ainuke mure meeles pidada lepingutasu kuupäeva. Kõik muu teevad ära asjatundlikud IT-ettevõtted, kelle peamine töö on tagada klientide rahulolu osutatava teenusega. Kaugtuge osutavad ettevõtted aitavad klientidel vähendada ka tegevuskulusid.
Pole üllatav, et ettevõtted kasutavad äri edendamiseks vestlustööriistu ja sotsiaalmeediat. Need vahendid muudavad suhtluse teenusepakkujate ja klientide vahel hõlpsamaks, sest klient saab mis tahes probleemi korral sellest IT-spetsialistile teatada ja edastada talle probleemi üksikasjaliku kirjelduse. Kui IT-tehnik või asjatundjate grupp on probleemi olemusest aru saanud, on neil võimalik see laua tagant lahkumata lahendada.
„Soovitan ettevõtetel oma IT-taristu poliitika üle vaadata ja personali suurendamise või spetsialistide vahetamise asemel vähendada ettevõttesiseseid funktsioone taristu jõudlust kahjustamata,” märgib Meckauskas.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele