Facebook võtab ette oma kauaoodatud sammu kasvatamaks oma ulatust ning ühineb Google DoubleClick-ga. Sotsiaalvõrgustiku uus rakendus võimaldab reklaamijatel jälgida ja mõõta oma kampaaniate mõju ning seda mitte ainult Facebookis, vaid ka brauserites ja erinevates seadmetes.
Sotsiaalmeedia hiiglane teeb koostööd Googlega, seda eriti mobiilireklaamides, kus Facebookil on suur eelis.
“Facebooki Atlase kasutuselevõtt toob meid lähemale lahendusele, millest me oleme nii kaua juba rääkinud,” märkis Omnicom Digitali juht Jonathan Nelson.
“See lubab meil kuvada õiget sõnumit õigele inimesele ja õiges seadmes. Facebook annab meile rohkem infot selle kohta, kes on see klient teiselpool ekraani,” lisas ta.
Omnicomi ja teiste reklaamiagentuurida jaoks peaks see tähendama efektiivsemat ostmist ning vähem reklaami, mis jõuab samade inimesteni erinevates seadmetes.
Facebooki sõnul peaks uuendused muutma meedia eelarve efektiivsemaks.
Facebook ei avalikusta kõikide oma partnerite nimesid selles tehingus. Küll aga mainiti näiteks Instagrami. Atlas töötab ükskõik millise teenusepakkujaga, mis nõustub kolmanda osapoole sildiga; praegusel hetkel on selliseid ettevõtteid 60 000. Atlase reklaame võib kohata näiteks Yahoos ja CNBC-s.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.