Kuigi BlackBerry plaanib keskenduda enam tarkvarale ja teenustele, on ettevõte jätkuvalt huvitatud ka telefonide ärist.
Ettevõtte tipptöötajate sõnul on firma nutitelefonide müügi kasum vähenenud; vanema generatsiooni BlackBerry telefoni kasutab umbes 50 miljonit inimest üle maailma. Töötajate sõnul näevad nad siiski potentsiaali turul jätkamiseks; nende kahjum oli selles kvartalis oodatust väiksem.
BlackBerry seadmete osakonna juhataja Ron Louksi sõnul on ettevõte nüüd, peale kahjumiga toimetulekut taas valmis võtma riske ja toob turule vähemalt ühe omapärase seadme aastas.
“Meie eelistame disaini ja pisut tavatuid tooteid ehk “wow” faktorit,” märkis Louks. “Mitte kõikidel toodetel ei ole seda, kuid meil on kindlasti suured võimalused,” lisas ta.
“BlackBerryl on juba üks tavatu seade töös”, märkis ta, lisades, et see on juba saanud positiivset tagasisidet inimestelt, kes sellega on kokku puutunud.
BlackBerry Passsporti hinnangud on olnud aga vastuolulised. Seade on saanud kiita oma aku eluea, suure ekraani ja puutetundliku klaviatuuri pärast, kuid seda on kritiseeritud muuhulgas seetõttu, et seda on raske ühe käega käsitseda.
Louks vihjas, et BlackBerry töötab prototüübi kallal, mida oleks lihtne käsitseda ka ühe käega.
Passport paisati müügile eelmisel kolmapäeval ning müüdi Amazonis läbi kuue tunniga.
JPMorgan, UBS, BMO ja teised tõstsid täna BlackBerry aktsiate hinnasihte.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.