Suured nutitelefonide tootjad on toonud turule uusi mudeleid, kuid samal ajal valmistuvad telekomifirmad üksteise kliente üle lööma.
T-Mobile, Sprint, Verizon ja AT&T on alustanud enda kampaaniatega meelitamaks konkurentidelt kliente.
Kõige agressiivsema kampaaniaga on alustanud T-Mobile, mis lubab kliendile ületulekul maksta kuni 350 dollari väärtuses lõpetamistasusid eelneva operaatori juures. Lisaks soovib T-Mobile muuta traditsioonilist 2-aastast kohustuslikku lepingusüsteemi, kirjutas CNBC.
Sarnaselt T-Mobile’iga loodab ka Sprint meelitada kliente sellega, kui maksab osa nende eelnevatest liitumistasudest. Mõlemale ettevõttele ei pruugi see osutuda just kõige kallimaks, kuna paljud kliendid tavaliselt unustavad eelnevaid liitumistasusid nõuda tagasi.
Verizoni juht Dan Mead ütles septembris, et kliendid tahavad kvaliteetset andmesidet ning võimalust juhtida oma elusid nutiseadmete abil. „Videod on väga olulised asjad, samuti ka perekonnaga ühenduses olemine tekstsõnumite, andmeside ja sotsiaalmeedia abil,” ütles Mead.
Ka AT&T pakub suuri allahindlusi nii oma andmesidele kui ka telefonidele.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.