Neljapäeval kell 17:45-18:16 oli häiritud Elioni serveri töö, mis põhjustas tõrkeid Selveri poodide kassasüsteemis. Veel ei ole teada, mis täpselt juhtus ja miks.
Elion vastas ITuudiste päringule, et täna toimub Selveri ja Elioni kohtumine, kus eilset olukord arutatakse ning lubas, tehakse kõik endast sõltuv, et välistada probleemide kordumine tulevikus.
Elion palub vabandust Selveri ja kõikide sel ajavahemikul Selveris oste sooritanud inimeste ees neile põhjustatud ebamugavuste pärast.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.