Ruukeli sõnul tehti valik iPhone’i kasuks 2012. aasta suvel, kui tundus, et iPhone’i ja Androidi telefonide kasutajate hulk on pea võrdne. Lisaks pidas startup silmas oma potentsiaalset turgu, kelleks on pigem äriinimesed, kelle seas olid siis iPhone’id väga laialt kasutuses.
„Saime siis aru, et me ei jõua mõlemat teha. See ei olnud põhjalik analüüs, vaid et pidime midagi valima ja valisime iPhone’i. Nüüd oli selge, et trend on muutunud ja Androidi on tarvis,“ ütles Ruukel.
Jaan Tallinn ütles, et Fleep ühendab omavahel e-kirjade vahetamise ja kiirsuhtluse. “Pärast uusi rakendusi ja pidevat rahastamist ootan Fleepi kasutajanumbrite kiiret kasvu,” sõnas ta.
Praegu jätkab Fleep tootearendusega. Jälgitakse kasutajate tagasisidet ja püütakse selle abil toodet paremaks teha. „Kõige lihtsam on nii mõelda, et kui see, mida oleme siin tiimis tegemas, oleks Tartu maraton, siis me oleme heal juhul esimeses toitlustuspunktis alles,“ kirjeldas Ruukel. Ta lisas, et Fleepi arendatakse järgu kaupa ja ilmselt jätkub arendus veel aastaid. Praegu on olulisim samm katta uued platvormid, seejärel on plaanis teha juba töötavas rakenduses parandusi-täiendusi. “Ideede list on meil väga pikk, aga millal me neid ette võtame, see käib selle järgi, mis on kasutajate tagasiside ja mis on siis loogiline samm, mis viiks neid järgmisele tasandile,“ sõnas Ruukel.
Fleep tegutseb veel beeta- ehk testimisversioonis, millest on plaanis väljuda tänavu kevadel. Kindlat kuupäeva paigas ei ole. „Tuleb eelkõige jälgida, et beetaversiooni kasutuse trend liiguks sellises suunas, mille pealt oleks mõtet hakata tasulist teenust tegema,“ märkis Ruukel.
Käibe teenimiseks on Ruukeli sõnul kavas rakendada freemium-mudelit, mis tähendab, et osa teenuseid on tasuta, osa tasulised. „Nagu Skype’is oli, et Skype’i kõned olid tasuta, aga telefoniga tehtud kõned tasulised,“ selgitas ta. Seda, mis saab Fleepis olema tasuline, ei ole veel otsustatud. Küll on aga kindel, et põhilised suhtlusvõimalused peaksid olema ikkagi tasuta.
Fleepil on tuhandeid kasutajaid, Ruukel numbreid ei täpsustanud, märkides vaid, et ettevõtte ambitsioon on saada miljoneid kasutajaid. „Praegune kasutajate hulk võimaldab valideerida, kuhu suunas liikuda tootega, aga ta ei ole kaugeltki sellises suurusjärgus, mille üle ise õnnelikud oleksime. Seetõttu loodame, et täna toimunud launch (lansseerimine – toim) mõjutab neid numbreid ja praegu tundub, et mõjutabki,“ rääkis Ruukel.