• 03.02.14, 15:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 000 eurot ühe arvamusloo eest

Kui sul on Eesti edukamaks muutmiseks originaalne ja teostatav idee, siis nüüd on viimane aeg see arvamuslooks kirjutada ning teele panna meiliaadressil [email protected]
Äripäeva, Tallinna Kaubamaja, Danske Banki, EMT, Raidla Lejins & Norcousi, Saku Õlletehase ning Tallinna Vee koostöös teoks saav arvamuskonkurss Edukas Eesti kestab veebruari lõpuni. Sellel osalemiseks tuleb tuleb Äripäevale saata kuni 4500tähemärgine arvamuslugu, milles on esitatud veenvalt põhjendatud idee. Peale originaalsuse ja teostatavuse peame oluliseks ka idee head esitust.
Eduka Eesti arvamuskonkursi peaauhind on 10 000 eurot. Teise koha võitja pälvib 3000 ja kolmanda koha omanik 2000 eurot.
Eelmise hooaja Eduka Eesti võit läks jagamisele Heiki Urbala ja Raul Ennuse vahel, kes mõlemad käisid välja idee hakata lastele programmeerimist õpetama juba esimestes klassides. Kokku ilmus 2012/13 hooajal 86 teksti.
2013/14 konkursi raames on Äripäev tänase seisuga avaldanud 32 arvamuslugu. Homme ilmub Äripäevas vahekokkuvõte, kus Äripäeva appi palutud hindajad vaagivad säravamaid ideid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele