Meeskonnatöö juhtimise rakendust pakkuva Weekdone'i kaasasutaja Jüri Kaljundi hinnangul peaks riik välisinvestorite meelitamiseks toetama rohkem eraalgatusi.
„Kes ikka reaalselt Eestis pole käinud, siinseid inimesi isiklikult ei tunne, see siinsesse firmasse ei investeeri,“ märkis Kaljundi ja lisas, et süstemaatiline töö välisinvestoritega on äärmiselt oluline. Hetkel, kui idufirmal on vajadus välisinvestori järele, on tema sõnul hilja Eestit tutvustama hakata.
Kaljundi rõhutas, et on tähtis, et riik toetaks nii raha kui muude võimalustega kõiki eraalgatusi, mis on suunatud välisinvestorite Eestisse tutvustusreisidele toomisega, sest sageli on just sellised informaalsed külastused on just need, mis panevad raha Eestisse paigutama.
Kaljundi meenutas, et hiljuti kulus Weekdone'il Prantsusmaa firmalt KIMA Ventures investeeringu saamiseks mitu kuud juristide tööd selleks, et seletada Eesti äriseadustiku erisusi ja põhimõtteid. Sellise ajakao vältimiseks soovitas Kaljundi riigil ette valmistada online-materjalid, mis oleksid kohe ja kiirelt kõigile kättesaadavad.
Skype'i endine juht
Sten Tamkivi pakkus välja kolm Eesti ettevõtluskeskkonda parandavat muudatust blogis Memokraat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.