Eesti ettevõtted kasutavad teiste euroliidu riikidega võrreldes sotsiaalmeediat tagasihoidlikult.
EL-i statistikaameti Eurostati avaldatud andmetest selgus, et vähemalt kümne töötajaga Eesti ettevõtetest kasutab sotsiaalmeediat 27%, vahendab
ERR uudisteportaal.28 EL-i liikmesriigi võrdluses annab see 20. koha. Maltal on vastav osakaal 55%, Hollandis 50% ja Iirimaal 48%.
Sotsiaalvõrgustikke kasutab 24% Eesti ettevõtetest, mis annab samuti EL-is 20. koha.
Multimeediaportaalide kasutamise osas on aga Eesti viimaste seas. Neid kasutab Eestis 7% ettevõtetest ning vaid neljas riigis on see number veel väiksem.
Blogisid kasutab 5% Eesti ettevõtetest ning väiksem on see osakaal ainult viies EL-i riigis.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.