Vaidlused, kas Bitcoin oleks elujõuline alternatiiv dollarile või on tegemist kõigest järjekordse Ponzi skeemiga, käivad edasi, kuid pole kahtlustki, et Bitcoinil on võime tõsta teadlikkust brändidest.
Hiljuti ütles miljardärist ettevõtja Sir Richard Branson CNBC uudistesaates ja Twitteris, et tema kosmosereiside ettevõte aktsepteerib Bitcoine maksevahendina. Seda säutsuti Twitteris edasi ligi 500 korral ning vastavat CNBC artiklit jagati Facebookis ligi 4000 korral, samuti oli artikkel uudistelehel üks päeva loetuimaid artikleid.
Küberraha viiruslik loomus leiab aga tõestust ka märksa madalamal tasemel. Küprosel asuv ülikool, reisileht ning kitarriparandus on kõigest mõned ettevõtted, mis on tähelepanu alla sattunud tänu oma otsusele aktsepteerida Bitcoine maksevahendina.
Väikese pubiketi juht, Stephen Early, ütles CNBCle, et „see oli parim kogemata tehtud turunduskampaania, mida ta iial teinud on“. Tema viis pubi alustasid Bitcoinide aktsepteerimist juunis ning nüüd laekub talle igal kuul 1630 dollari väärtuses digitaalset valuutat.
Early sõnul oli ta Suurbritannia televisioonis suvel mitu korda ning peale seda kontakteerus temaga 30-40 ajakirjanikku, kes olid huvitatud Bitcoinist. Tema pubidesse tuli palju uusi kliente, kes soovisid uut tehnoloogiat katsetada.
Londoni Majanduskooli majandusajaloolane Garrick Hilemani lisab, et Bitcoini populaarsus kasvab kiiresti üle maailma ning ettevõtted on vägagi huvitatud enda reklaamimisest selles kogukonnas.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.