• 30.09.13, 17:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia kaubamärk pingereas suur kukkuja

Nokia kaubamärk on Interbrandi koostatud maailma kaubamärkide värskes pingereas põrunud läinud aasta 19. kohalt tänavu 57. kohale, kirjutab Kauppalehti.
Kaubamärgi väärtusest on Interbrandi hinnangul aastaga haihtunud 65%.
Maailma kõige väärtuslikumaks kaubamärgiks kerkis Apple, millele järgneb Google.
Kolmandal kohal on Coca-Cola, mis varem troonis kolmteist aastast järjest pingerea tipus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 11:37
Uus, kasutamata MacBook Pro soodushinnaga
AS News Bureau müüb täiesti uue ja kasutamata MacBook Pro M4 Max sülearvuti, mis on loodud kõige nõudlikumate professionaalide jaoks. See arvuti pakub erakordset kiirust, võimsust ja töökindlust, olles ideaalne tööriist disaineritele, videomontaažiks ja muuks suure jõudlusega tööks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele