• 11.09.13, 12:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postimees: uus äge äpp ei maksnud meile midagi

Postimees paneb uue mobiilirakendusega reklaamid elama. Tellija maksab lahenduse eest osa reklaamitulu loovutades.
Eesti digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet tutvustas Postimees koostöös Curlifyga enda uut mobiili-appi, mis paneb nende sõnul „reklaamid elama“.
„Usun, et nii mõnedki teist siin saalis teevad seda uut lahendust vaadates kas või kogemata „wow!“, sest minu arvates on tegemist väga ägeda lahendusega,“ juhatas Postimehe arendus- ja turundusjuht Jaanus Lillenberg sisse tutvustava klipi näitamise.
Curlify juhi Harri Myllyneni hinnangul pole Eestis sellist äppi veel ajalehtede mobiilirakendustele tehtud ning senised lahendused on tehniliselt lihtsalt halvad. Uus mobiilivorm peaks reklaamid ja ka lehelood kasutajasõbralikumaks muutma.
„Meile ei maksnud see mitte midagi. Tundub ilmselt imelik, et varem pole midagi sellist tehtud, aga nii see on,“ lausus Lillenberg hiljem.
Asja idee on selles, et meediaväljaandele ei maksa see lahendus esialgu midagi, lahenduse teostaja võtab lihtsalt teatud protsendi reklaamimüügist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele