Postimees paneb uue mobiilirakendusega reklaamid elama. Tellija maksab lahenduse eest osa reklaamitulu loovutades.
Eesti digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet tutvustas Postimees koostöös Curlifyga enda uut mobiili-appi, mis paneb nende sõnul „reklaamid elama“.
„Usun, et nii mõnedki teist siin saalis teevad seda uut lahendust vaadates kas või kogemata „wow!“, sest minu arvates on tegemist väga ägeda lahendusega,“ juhatas Postimehe arendus- ja turundusjuht Jaanus Lillenberg sisse tutvustava klipi näitamise.
Curlify juhi Harri Myllyneni hinnangul pole Eestis sellist äppi veel ajalehtede mobiilirakendustele tehtud ning senised lahendused on tehniliselt lihtsalt halvad. Uus mobiilivorm peaks reklaamid ja ka lehelood kasutajasõbralikumaks muutma.
„Meile ei maksnud see mitte midagi. Tundub ilmselt imelik, et varem pole midagi sellist tehtud, aga nii see on,“ lausus Lillenberg hiljem.
Asja idee on selles, et meediaväljaandele ei maksa see lahendus esialgu midagi, lahenduse teostaja võtab lihtsalt teatud protsendi reklaamimüügist.
Seotud lood
AS News Bureau müüb täiesti uue ja kasutamata MacBook Pro M4 Max sülearvuti, mis on loodud kõige nõudlikumate professionaalide jaoks. See arvuti pakub erakordset kiirust, võimsust ja töökindlust, olles ideaalne tööriist disaineritele, videomontaažiks ja muuks suure jõudlusega tööks.