• 30.05.13, 15:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa gigant õppis Bauhofilt e-lahendusi 

Rahvusvaheliselt tuntud ehituskaupade müügiketi Leroy Merlin esindajad külastasid teisipäeval Eesti suurimat aia- ja ehituskaupade müüjat Bauhoffi ning üllatusid eestlaste e-lahendustest.
"Kasulikkuse mõttes oli neile näiteks hea õppetund Bauhofi lojaalsusprogramm Meistriklubi. Nad on aastaid üritanud tõsta kliendikaardi kasutust ning neile meeldis eriti võimalus, kus klient saab tänu lojaalsusprogrammile püsisoodustust ning identifitseerimiseks piisab vaid ID-kaardist," rääkis Bauhof Group ASi turundusdirektor Britte Maidra.
"Ka ei paku nende kaart võimalust saada soodustusi sektorivälistes valdkondades. Näiteks meie Meistriklubiga kaasnevad spordiklubi-, kontserdi- või muud meelelahutuspakkumised," lisas Maidra.
"Ehkki statistika järgi kasutab üle 70% prantslastest igapäevaselt internetti, ka ostukanalina, siis ehitusmaterjalimüük e-poes on neil väga marginaalne," tõi Maidra välja neid üllatanud asjaolu. "Meie omakorda saime külalistelt häid soovitusi nii sortimendi osas kui oma töötajate kaasamises turundustegevuses."
Maidra sõnul on Bauhofi kokkupuude Leroy Merlini ja paljude teiste Euroopa suuremate ehituskauplustega seotud Euroopa DIY-kaubandusühingu EDRA (European Home Centre Retail Association) kaudu. See liidab 44 riigis tegutsevat 27 ettevõtet ning sarnaseid ettevõtete kohtumisi korraldatakse vähemalt paar korda aastas. "Nii Bauhof Group kui Adeo Groupi kuuluv Leroy Merlin kuuluvad EDRA’sse," lisas Maidra.
Euroopa suurimal ehituskaupade müügiketil Leroy Merlin on 13 riigis üle 330 kaupluse. Ettevõte kuulub Adeo Groupi, mille eelmise aasta käive oli 15,2 miljardit eurot.
Bauhof on Eesti suurim ehitusmaterjalide ja aiakaupade jaekaubandusettevõte. Bauhofi kauplustekett pakub ehitus-, viimistlus-, aia- ja kodukaupu 12 Eesti ja viies Leedu kaupluses.
Autor: aripaev .ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 11:43
Muuda andmed strateegilisteks varadeks: tule saa teada, kuidas Microsoft Fabricu abil targemad äriotsuseid teha
Erinevaid andmeid ja informatsiooni vajavad ning talletavad oma töös täna kõik ettevõtted. See, kuidas saadavat infot aga maksimaalselt ära kasutada, on oskus omaette ning igaühe enda teha. Kui infot koguv süsteem on ebakvaliteetne, andmed erinevates serverites ja pilvedes laiali, pole kasu ka kõige kvaliteetsemast ning kallimast AI-abilisest, sest sealt saadav info saab olla täpselt nii hea, kui hea on tema jaoks töötav infosüsteem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele