Kuni 26. märtsini oodatakse kõiki kodumaiseid e-teenuseid kandideerima konkursile “Eesti parim e-teenus 2013”. Kategooriaid on tänavu seitse: e-äri, e-tervis, e-haridus, e-meelelahutus, e-kultuur, e-valitsemine ja e-kaasamine.
Veebruari lõpus tunnistati Justiitsministeeriumi Registrite ja Infosüsteemide Keskuse loodud majandusaasta aruannete elektroonilise esitamise keskkond viimase kümne aasta maailma parimaks e-riigi lahenduseks konkursil United Nations World Summit Award on the Information Society +10.
“Eestlaste e-teenuste kõrgest tasemest annab tunnistust just äsja kümnendi maailma parimaks e-lahenduseks tunnistatud e-aruandluskeskkonna edu,” kiidab Seth Lackmann, kes esindab e-teenuste konkursi žüriis Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liitu. “Sellele tuginedes ootan kõrgetasemelist ning põnevat konkurssi ja samaväärseid kandidaate nii erasektorilt kui ka riigiasutustelt. Ennekõike ootame tugevaid kandidaate üle-eestilisele konkursile, aga seejärel kindlasti ka mõõtu võtma ülemaailmsele World Summit Awardi konkursile,” lisas Lackmann.
Käesoleva aasta konkursil on seitse kategooriat: e-äri, e-tervis, e-haridus, e-meelelahutus, e-kultuur, e-valitsemine ja e-kaasamine. Lisaks nimetatud seitsmele kategooriale valitakse ka peavõitja. Eripreemia kõige kasutajasõbralikumale lahendusele paneb välja Baltikumi suurim IT ettevõte Nortal.. Samuti valitakse välja kuni kaheksa teenust, mis esindavad Eestit rahvusvahelisel e-teenuste konkursil
http://www.e-konkurss.net/2013/02/varasemad-konkursid.html
Konkurss „Eesti parim e-teenus“ toimub selle nime all teist korda. Esimene kord leidis üritus aset 2011. aastal. Varasematel aastatel on konkurss toimunud nime all „Parim sisuteenus“
Konkursi eesmärk on tutvustada ja tunnustada Eesti innovatiivseid e-teenuseid ja e-lahendusi ja nende tellijaid-tootjaid nii avalikus, era- kui mittetulundussektoris, samuti motiveerida teenusepakkujaid jätkuvalt välja töötama uusi kasulikke lahendusi.
Autor: aripaev .ee
Seotud lood
Erinevaid andmeid ja informatsiooni vajavad ning talletavad oma töös täna kõik ettevõtted. See, kuidas saadavat infot aga maksimaalselt ära kasutada, on oskus omaette ning igaühe enda teha. Kui infot koguv süsteem on ebakvaliteetne, andmed erinevates serverites ja pilvedes laiali, pole kasu ka kõige kvaliteetsemast ning kallimast AI-abilisest, sest sealt saadav info saab olla täpselt nii hea, kui hea on tema jaoks töötav infosüsteem.