Üle 90 protsendi levinud mobiilimängudest on tasuta, sellegipoolest teenivad need rohkem raha kui konsoolimängud. Võti on lisateenustes, kirjutab Kauppalehti.
Eelmise aasta viimases kvartalis teenisid Apple IOSi ja Google Play mobiilimängud rohkem tulu kui Nintendo ja Sony said oma seadmete mängudest, selgub juhtiva mobiililaadimiste andmeid jälgiva App Annie andmetest.
App Annie turundusjuhi Ollie Lo sõnul on mobiilimängude tulu kasvu taga nn in-app, millega mõeldakse üldiselt tasuta või ka tasuliste mängude juures olevaid tasulisi lisavõimalusi.
Eelmise aasta lõpus tuli suur hulk käivet Lõuna-Koreast ja Jaapanist, kus mängiti palju tasuta fantaasiamänge, mis andis lisavõimalustele käivet.
Kõik tarbijad siiski ei hinda mänge, kus näiliselt tasuta mängu lisatakse tasulisi osi. Nemad tahaks pigem kogu raha enne ära maksta.
Tasuta mängud on siiski võistlust võitmas. Juba nüüd on peaaegu kõik tasulised mängud iPhome’i ja iPadi levinumate ja parimat tulu toovate mängude esikahekümnest kadunud.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.