G4S Eesti AS pressiesindaja Julia Garanža teatas, et Elioni rikkest tingitud viperused on likvideeritud ja töö täies mahus taastunud.
Garanža rääkis, et Estonian Airi mastaabis ebamugavustest neil juttu pole ning nimetas ettevõtet tabanud tõrkeid väikesteks viperusteks.
Elioni serverike tabas G4S kodulehe sisuhaldussüsteemi ja siseveebi ning kuna intranetis toimub turvatöötajate töötundide sisestamine, tekitas rike nende andmete sisestajatele lisatööd.
"Klienditeeninduslikust küljest ei kaasnenud rikkega ühtegi tõrget turvafirma töös, valvelahenduste toimimiseks kasutatakse teisi ühendusi," ütles Garanža. Ta selgitas, et kõik klienditeenindust puudutavad ühendused – sealhulgas häirete teenindamisega seonduv – on dubleeritud ja see tagab turvateenuse toimimise ka tehniliste probleemide korral.
Kahjunõuet Garanža sõnul ei esitata kuna põhjustatud ebamugavusi hindab turvafirma minimaalseks.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.