• 01.10.12, 15:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia ja Oracle löövad käed

Nokia sõnul teatatakse täna lepingu sõlmimisest tarkvaragigandi Oracle'iga, kelle kliendid saavad ligipääsu Nokia kaarditeenustele.
Soome mobiiltelefonitootja Nokia, kes 2007. aastal ostis maailma suurima digikaartide firma Navteq, on otsimas võimalusi laiendada äri, mille tulemusel on hiljuti löödud käed Grouponi ning Amazon.com-iga, kirjutab Wall Street Journal. Lisaks on Nokial koostööleping Yahooga.
Oracle on maailma suuruselt kolmas tarkvarafirma, kuid müüb äriklientidele ka raudvara. Firma näeb tehingut võimalusena integreerida oma toodetesse võimekat kaardisüsteemi.
Nokia on väidetavalt huvitatud faktist, et Oracle müüb enda tooteid äriklientidele, millega nad saaksid ligipääsu uuele ja laiemale kasutajaskonnale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele