Täna sõidavad Keeniasse Erik Ehasoo ja Priit Tinits, et uurida Keenia madala sissetulekuga ehk püramiidi põhja tarbija harjumusi ning Eesti startupide võimalusi antud turul läbi löömiseks.
Maailma vaeseim elanikkond ehk nn „sissetulekupüramiidi põhi“ pakub oma arvukuse ja kasvava ostujõuga üha enam huvi nii suurkorporatsioonidele kui ka tehnoloogiaettevõtetele, kirjutab Delfi Forte.
Erik Ehasoo ja Priit Tinits viivad rahvusvaheliste ekspertide toel läbi kasutajakeskse väliuuringu kohaliku tarbija tundma õppimiseks, mille tulemusena kogutud informatsioon aitab vähendada Eesti ettevõtete riske antud turule sisenemiseks.
Uuring toimub Selfdiagnosticsi ja EAS Start-up Estonia rahastusel, projekti juhib Rubik's Consultancy OÜ. Antud valdkonna uurimisele on kaasa aidanud ka Eesti Arengufond. Uuringust valmib raport, millega on teemast huvitatuil võimalik tutvuda juba mais 2012.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.