Eesti Post pakub EMT ja Tele2 kõnekaartide kasutajatele võimalust postkontorites kõneaega osta. Suvel on huvi teenuse vastu märgatavalt tõusnud, teatas ettevõte.
Kõnekaartide elektroonilise laadimise võimalust hindavad eriti kõrgelt maal elavad inimesed. Kuna Eesti Postil on üle riigi 360 kontorit, siis muutub kõneaja lisamine inimestele märksa mugavamaks ning paraneb teenuse kättesaadavus.
Võrreldes tavapärase kraapekaardiga on e-kõnekaart kasutajasõbralikum. Elektroonilise kõneajakaardi puhul trükitakse kassas tšekile kõneaja laadimiskood. Kui see telefoni sisestada ja siis helistada, laekub ostetud kõneaeg kõnekaardi kontole.
Telekommunikatsiooniettevõtted liiguvad oma teenustega järjest e-kanalitesse, sest seal on võimalik pidevalt oma teenuseid pakkuda ega pole vaja toota abivahendeid nagu kraapekaardid. See muudab teenused ka keskkonnasõbralikumaks ja säästlikumaks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.