Skype’i suhtekorraldaja Villu Araku sõnul Skype'i insenerid teevad väga kõvasti tööd selle nimel, et Skype korda saada ning tema sõnul on see tundide küsimus.
„Tean seda, et kõigil Skype'i riket ei ole, päris paljud siiski saavad Skype'i sisse logida, aga mõne jaoks võtab taastumine veel aega,“ kommenteeris Arak.
Arak ei osanud väga palju rikke tagamaade kohta öelda ning soovitas jälgida Skype'i blogi:
blogs.skype.com/en „Seal on Community Blogs, kus saab lisainformatsiooni ja kuhu kindlasti tulevad täiendavad selgitused. See on kindlasti esimene allikas, kuhu info kõigepealt tuleb,“ lausus Arak.
Internetitelefonifirmat Skype tabas eile ulatuslik rike, mille tõttu on teenuse pakkumine olnud tugevalt häiritud.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.