Kui Tele2 on laienenud eelkõige väikeettevõtete seas, siis Elisa fookus on olnud suurklientidel, kus oleme kliente juurde võitnud, sõnas Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Seppänen kommenteeris Tele2 andmeid, et mobiilsideteenuseid kasutavate ettevõtete hulgas on Tele2 suurendanud turuosa 14% võrra, et tegemist on protsendiga, mis kajastab ettevõtete arvu, mitte reaalsete liitumiste ehk klientide arvu kasvu.
"Meie andmetel on Elisa turuosa säilinud eelmisel aastal samana. Kui Tele2 on laienenud eelkõige väikeettevõtete seas, siis Elisa fookus on olnud suurklientidel, kus oleme kliente juurde võitnud," märkis Seppänen.
Elisa juht ütles, et sel aastal on kavas suurettevõtete kõrval enam tähelepanu pöörata ka väikefirmadele.
"Elisa tugevus on täissideteenus, sest oleme Eestis ainus operaator, kes pakub koos mobiiliteenusega ka Interneti püsiühendust ja lauatelefoni. Kliendile on mugav ja soodne võtta teenused ühe kuumaksu eest ühe operaatori juurest. Teiseks tugevuseks on personaalne kliendisuhe," rääkis Seppänen Elisa trumpidest.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.