• 10.04.25, 16:00

Digiteenuste edu võti on kasutajakogemuse audit

00:00
  • Eve NoormägiEve Noormägi
Digiteenuste edu võti on kasutajakogemuse audit

Seekordses „Teabevara tunnis“ räägime kasutajakogemuse auditist – mis see on, miks see oluline on ja kuidas see aitab ettevõtetel oma digiteenuseid paremaks muuta.

Kogenud IT koolitaja, sertifitseeritud fasiliteerija ja UX disainer Andres Kostiv selgitab, milliseid takistusi aitab audit avastada, kuidas protsess välja näeb ning miks on oluline vaadata teenust läbi kliendi silmade. Samuti arutleme, millised vead UX-auditites korduvad, kuidas saadakse teada, kus kasutajad tegelikult hätta jäävad, ja kuidas audit võib aidata isegi „uinunud“ teenusel uue hoo sisse saada.

Saadet juhib Äripäeva teabevara vanemtoimetaja Eve Noormägi.

Fotol vasakult: Andres Kostiv ja Eve Noormägi. Autor: Andres Laanem

Digiteenuste edu võti on kasutajakogemuse audit
00:00

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele