• 21.01.25, 23:50

Hinnatõusu peale suruva Telia sõnum klientidele: vaikimine on seekord nõusolek

Telia Eesti surub mitmesajale tuhandele kliendile peale hinnatõusu, pakendades seda sõnumit kiirema ja parema teenuse rüüsse.
Põhiküsimus on Eesti suurima telekomi käitumine oma soovitud hinnatõusu kommunikeerimisel, leiab ITuudiste juht Indrek Kald.
  • Põhiküsimus on Eesti suurima telekomi käitumine oma soovitud hinnatõusu kommunikeerimisel, leiab ITuudiste juht Indrek Kald. Foto: Raul Mee
Kes nende e-kirju ei märka, neisse ei süvene või seda kommentaari ei loe, hakkabki enesele ootamatult maksma kõrgemat kuutasu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 13:50
Ekspert: Eesti firmad on avastamas andmebaaside pilvemigratsiooni strateegilist potentsiaali
Eesti IT-sektoris on pilvetehnoloogiate kasutuselevõtt kasvanud viimastel aastatel märkimisväärselt, kuid paljud organisatsioonid seisavad silmitsi suurte infrastruktuuriliste muudatuste vajadusega. Üheks oluliseks sammuks selles arengus on andmebaaside migratsioon pilvepõhisele platvormile, näiteks Azure'i pilve. Õnneks on märgata trendi, mille kohaselt näevad kohalikud IT-juhid seda protsessi mitte ainult tehnilise muudatusena, vaid võimalusena suurendada organisatsiooni paindlikkust, turvalisust ja innovatsiooni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele