• 03.01.25, 10:05

Kuidas luua kliendisuhet, kui teenuseosutaja ja tellija IT kompetents erineb liiga palju?

Terves kliendisuhtes on võimalik panna ka väga erinevad veregrupid klappima, usub IT-ettevõtte Finest valdkonnajuht Anneli Undrest.
Kui projekti alguses lahkarvamused lahendamata jätta, võivad need projekti ka seisata, kinnitab Finesti valdkonnajuht Anneli Undrest.
  • Kui projekti alguses lahkarvamused lahendamata jätta, võivad need projekti ka seisata, kinnitab Finesti valdkonnajuht Anneli Undrest. Foto: Karen Härms
Veregruppide klappimine ei tähenda, et partnerid on iseloomu või maailmavaate poolest sarnased – teatavasti ei valita ei avalikus ega erasektoris partnereid iseloomu järgi, lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele