“Alates 1. novembrist hakkab kehtima üksuse uus struktuur, olen otsustanud, et see on õige aeg anda teatepulk üle,” selgitas Kuriks Best Marketingile.
“Tulin Teliasse uue inimesena väljastpoolt maja, mis andis võimaluse vaadata turundus- ja kommunikatsiooniüksuse tööd uue pilguga,” rääkis ta ja lisas, et lahkumise näol on tegu isikliku otsusega. “Viimane aasta Telias on olnud inspireeriv ja huvitav, aga ka väljakutsete rohke,” lisas Kuriks.
Telia Eesti juhatuse esimees Holger Haljand kommenteeris oma organisatsiooni ühe tippjuhi lahkumist, et “kuigi nii minul kui juhtkonnal on sellest väga kahju, austame tema otsust”.
Turundus- ja kommunikatsiooniüksusele uue juhi leidmiseks korraldatakse Telias suunatud personaliotsing. Seniks võtab üksuse juhi tööülesanded enda kanda Holger Haljand.
Kuidas Holger Haljand veel seda teemat kommenteeris ning mida Luulea Kuriks edasi plaanib teha, loe Best Marketingist.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.