• 17.05.24, 12:16

Telia pani tehisaru teavitama kliente äikeseohust. “Tuleb alati ette ka kahjujuhtumeid”

Eelmisel aastal saatis Telia oma klientidele tehisintellekti toel enam kui 300 000 äikese eest hoiatavat SMSi ning jätkab sellega ka tänavu.
Äikesekahjustusi saanud ruuter.
  • Äikesekahjustusi saanud ruuter. Foto: Telia Eesti
Kokku registreeris Telia eelmisel aastal enam kui 2000 äikesega seotud kliendipöördumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele