Jätkuvate IT-probleemide korral võib klient saada Luminori pangast ka kompensatsiooni. Foto: Liis Treimann
Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) teatel algatasid nad oktoobris ASi Luminor Bank suhtes järelevalvemenetluse seoses tõrgetega internetipanga töös, mis mõjutasid põhimakseteenuse kvaliteeti.
Kuigi Luminori nädalavahetusel avatud uus internetipank ei toiminud tundide kaupa ei pühapäeval ega esmaspäeval, võtab pank omaks vaid "paari tunni jooksul tehnilistel põhjustel tõrked".
Luminor uuendas nädalavahetusel IT-süsteeme, minnes üle uuele veebipangale ning vahetades välja kõik pangakaardid. Paraku on see kaasa toonud mitu päeva kestnud tõrked, millest osa on seni lahendamata.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.