Jätkuvate IT-probleemide korral võib klient saada Luminori pangast ka kompensatsiooni. Foto: Liis Treimann
Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) teatel algatasid nad oktoobris ASi Luminor Bank suhtes järelevalvemenetluse seoses tõrgetega internetipanga töös, mis mõjutasid põhimakseteenuse kvaliteeti.
Kuigi Luminori nädalavahetusel avatud uus internetipank ei toiminud tundide kaupa ei pühapäeval ega esmaspäeval, võtab pank omaks vaid "paari tunni jooksul tehnilistel põhjustel tõrked".
Luminor uuendas nädalavahetusel IT-süsteeme, minnes üle uuele veebipangale ning vahetades välja kõik pangakaardid. Paraku on see kaasa toonud mitu päeva kestnud tõrked, millest osa on seni lahendamata.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.