• 29.03.22, 08:42

Loe, kuidas Elisa lõi uue kõneroboti. "Praktikas mingit intelligentset suunamist ei toimunud"

Elisa Eesti võttis kasutusele juba teise kõneroboti ning kirjeldab järgnevalt, kuidas kõik tegelikud targad mudelid päriselt tööle pannakse.
Pilt on illustratiivne.
  • Pilt on illustratiivne. Foto: Unsplash
"Esmalt me kogusime treeningmaterjali ehk kliendid kuulsid, justkui oleks robot kõne vastu võtnud ning kirjeldasid oma pöördumise põhjuseid," selgitas Elisa erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 11:43
Muuda andmed strateegilisteks varadeks: tule saa teada, kuidas Microsoft Fabricu abil targemad äriotsuseid teha
Erinevaid andmeid ja informatsiooni vajavad ning talletavad oma töös täna kõik ettevõtted. See, kuidas saadavat infot aga maksimaalselt ära kasutada, on oskus omaette ning igaühe enda teha. Kui infot koguv süsteem on ebakvaliteetne, andmed erinevates serverites ja pilvedes laiali, pole kasu ka kõige kvaliteetsemast ning kallimast AI-abilisest, sest sealt saadav info saab olla täpselt nii hea, kui hea on tema jaoks töötav infosüsteem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele