• 23.02.22, 10:27

SEB: meie juturobot on võimeline pidama rohkem kui 150 vestlust ööpäevas

SEB panga teatel pöörduvad nende kliendid järjest rohkem juturoboti poole, mis on võimeline pidama rohkem kui 150 vestlust ööpäevas.
Pilt on illustratiivne.
  • Pilt on illustratiivne. Foto: Christin Hume / Unsplash
"Juturoboti eelis on see, et igapäevaselt klientidega suheldes ta samal ajal õpib ning suudab seeläbi vastata järjest keerulisematele küsimustele," selgitas SEB juhatuse liige ja jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele