• 23.02.22, 10:27

SEB: meie juturobot on võimeline pidama rohkem kui 150 vestlust ööpäevas

SEB panga teatel pöörduvad nende kliendid järjest rohkem juturoboti poole, mis on võimeline pidama rohkem kui 150 vestlust ööpäevas.
Pilt on illustratiivne.
  • Pilt on illustratiivne. Foto: Christin Hume / Unsplash
"Juturoboti eelis on see, et igapäevaselt klientidega suheldes ta samal ajal õpib ning suudab seeläbi vastata järjest keerulisematele küsimustele," selgitas SEB juhatuse liige ja jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 13:50
Ekspert: Eesti firmad on avastamas andmebaaside pilvemigratsiooni strateegilist potentsiaali
Eesti IT-sektoris on pilvetehnoloogiate kasutuselevõtt kasvanud viimastel aastatel märkimisväärselt, kuid paljud organisatsioonid seisavad silmitsi suurte infrastruktuuriliste muudatuste vajadusega. Üheks oluliseks sammuks selles arengus on andmebaaside migratsioon pilvepõhisele platvormile, näiteks Azure'i pilve. Õnneks on märgata trendi, mille kohaselt näevad kohalikud IT-juhid seda protsessi mitte ainult tehnilise muudatusena, vaid võimalusena suurendada organisatsiooni paindlikkust, turvalisust ja innovatsiooni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele