Pandeemia on üleilmselt kasvatanud tehisintellektil põhinevate vestlusrobotite populaarsust. Eesti IT-firma teatel aitavad need suhteliselt väikese investeeringuga teenida ettevõtetel rohkem tulu.
- Tilde Eesti juht Pekka Myllylä. Foto: Tilde Eesti
"Vestlusrobotid vähendavad märgatavalt klienditoe töökoormust, kuna need suudavad vastata 80 protsendile küsimustest," kinnitas üle 20 virtuaalse assistendi loonud Tilde Eesti juht Pekka Myllylä.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.