• 15.04.21, 10:57

Uuring: kogemus firmaga veebis võib olla oluliselt erinev kui otsese kontakti korral

Esmakordsest veebikeskkondade teeninduskogemuse uuringust selgus, et mitmes valdkonnas ilmnevad suured käärid brändi tavapoe või esinduse ning veebikeskkondade hinnangutes.
Uuringus mõõdeti sel aastal kokku 88 ettevõtet ja veebikeskkonda.
  • Uuringus mõõdeti sel aastal kokku 88 ettevõtet ja veebikeskkonda. Foto: Unsplash
Kantar Emori uuringueksperdi Kaisa Esko sõnul on väga huvitav näha, kuidas ettevõtete üldine soovitusskoor ning hinnangud nende veebikanalitele erinevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 14:29
Kuula arutelu riigi IT-majadest. “Ohus on kogu sektori ekspordivõime”
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele