• 15.04.21, 10:57

Uuring: kogemus firmaga veebis võib olla oluliselt erinev kui otsese kontakti korral

Esmakordsest veebikeskkondade teeninduskogemuse uuringust selgus, et mitmes valdkonnas ilmnevad suured käärid brändi tavapoe või esinduse ning veebikeskkondade hinnangutes.
Uuringus mõõdeti sel aastal kokku 88 ettevõtet ja veebikeskkonda.
  • Uuringus mõõdeti sel aastal kokku 88 ettevõtet ja veebikeskkonda. Foto: Unsplash
Kantar Emori uuringueksperdi Kaisa Esko sõnul on väga huvitav näha, kuidas ettevõtete üldine soovitusskoor ning hinnangud nende veebikanalitele erinevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele