Pärast mitu kuud kestnud raskeid kõnelusi leppis Facebook kokku esimeste meediaettevõtetega, kes hakkavad sotsiaalmeediaplatvormil uudistesaateid tegema.
Facebook tahab takistada platvormil levivat valeinformatsiooni ja selleks loodetakse abi päris uudiste tootjatelt. Sotsiaalmeediagigant on pidanud kõnelusi mitme meediaettevõttega ja nüüd on selge, et uudistesaadete sisu ostetakse sisse Fox Newsilt ja CNNilt, kirjutab Wall Street Journal.
Uudiseid hakatakse üle kandma Facebooki platvormil Watch.
Paljude ettevõtetega on kõnelused veel pooleli, nende seas Wall Street Journali emafirma (News Corp’s Dow Jones & Co) ja BuzzFeedi omanik ATTN.Facebook ja meediaettevõtted alustasid kõnelusi veebruaris. Facebook kavatseb edastada nii päevauudiseid kui nädalaprogramme, samuti otsesaateid.Ühe aasta pikkuse lepingu eest pakkus Facebook ettevõtetele 1-3 miljonit dollarit. Mõnele loodetud partnerile pole sobinud Facebooki muutuv strateegia, teisele jälle pakutud tingimused, näiteks võimalus võtta saade programmist maha kohe, kui seda vaatab liiga vähe rahvast. Meediaettevõtete hinnangul teeb see projektide juurde töötajate leidmise keeruliseks. Wall Street Journaliga käivad kõnelused peamiselt ärisaadete tootmiseks, mis võiks tutvustada algaval nädalal toimuvaid üritusi.Allikas:
ÄripäevSeotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.