Tele2 Eesti kasutab telefonimüügiks salvestatud teksti esitavaid kõneroboteid ning kui inimene on sidefirma pakkumisest huvitatud, suunatakse ta edasi kõnekeskuse teenindajaga suhtlema; samalaadset lahendust testib Telia.
Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse direktor Ene Raja kinnitas, et neilgi on testimise viimases faasis teenindusrobot. „Hästi ette valmistatud teenindusrobot on kliendi jaoks mugav, kiire ja ühtlase teeninduskvaliteediga, pakkudes ka lisaväärtust,“ sõnas ta ning lisas, et Telia arendab oma robotlahendusi nii teeninduses kui müügis edasi.
Elisa Eesti telekomiteenuste juht Mailiis Ploomann ütles ERRile, et nemad ei ole telefonimüügis roboteid kasutanud, sest müügitöö eeldab empaatiavõimet ja loomingulisust.
Elektroonilise side seadus sätestab, et eraisiku andmete kasutamine otseturustuseks on lubatud ainult tema eelneval nõusolekul, robotite tehtavaid reklaamkõnesid see seadus aga ei puuduta.
Loe pikemalt
ERR veebist.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.