Twitter näitas esimest korda alates 2013. aasta börsiletulekust kvartalikasumit.
Twitter teatas enda esimesest kasumlikust kvartalist ning prognoose ületavast käibe tõusust. Kuid väljakutsed ettevõtte jaoks jäävad alles ning ees ootavad suurenevad kulud.Käive tõusis 731,6 miljonile dollarile, lüües Wall Streeti prognoosi, mis oli 686,1 miljonit. Käive USAst väljaspool kasvas 17 protsenti, mis korvas 8protsendise languse koduturul. Käive Jaapanis kasvas 34 protsenti, 106 miljonile dollarile.Kõnes analüütikutega hoiatas Twitteri juht Jack Dorsey, et Twitter plaanib sel aastal investeerida nii tootesse kui ka müügimeeskonda. Samm, mis ettevõtte sõnul viib kulud käibele lähemale ning vähendab kasumi marginaali.Ettevõtte teatel kasvas igapäevaste kasutajate arv eelmise aastaga võrreldes 12 protsenti. Kuid firma ei avaldanud igapäevaste kasutajate täpset hulka, mis teeb kasvunumbri tõelise mõju tõlgendamise keeruliseks.
Tehtud muudatuste tõttu veedavad inimesed platvormil rohkem aega. Viimane suurim ning nähtavaim muutus oli tähemärkide arvu suurendamine 140 pealt 180 peale, mille tulemusena oli vähem neid inimesi, kes jätsid postituse kirjutamise katki.Neljandas kvartalis teatas Twitter kasumist 12 dollarisenti aktsia kohta. FactSeti analüütikud olid prognoosinud 14 sendi suurust kasumit 687 miljoni dollari suuruse käibe juures, vahendab Wall Street Journal.Twitteri kasum ning käibe kasv viimases kvartalis lükkas taas analüütikute seas liikvele kuulujutud suuremate firmade võimalikest ostusoovidest. Walt Disney oli 2016. aastal asjast huvitatud, sel ajal kauplesid Twitteri aktsiad kõigest 18 dollari ligidal.Pärast nüüdset teadet tõusid aktsiad 12 protsendi jagu, 35 dollarile, kirjutamise hetkel kauples aktsia 30 dollari kandis. 2013. aastal tuli firma börsile 26 dollarit maksva aktsiaga.Allikas:
ÄripäevSeotud lood
Twitteri aktsia kallines eelturul pärast oodatust paremate tulemuste teatamist 13 protsenti, vahendab CNBC.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.