• 02.12.17, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki laevadel on esmakordselt võimalik ostude eest tasuda ApplePay lahendusega

Alates üle-eelmisest nädalast on Tallink Grupi laevadel võimalik oma ostude eest maksta ka iPhone mobiiltelefonidega kasutades ApplePay viipemakse lahendust. Uudse viipemakse lahenduse võimaldamine Tallinki laevadel sai teoks koostöös makseteenuste pakkujaga Nets. Praegusel hetkel on uudse lahenduse abil võimalik makseid sooritada näiteks Nordea, Jyske ja St1 pankade Soome ja Rootsi klientidel Helsinki-Tallinn liini laevadel.
Tallinki laevadel on esmakordselt võimalik ostude eest tasuda ApplePay lahendusega
  • Foto: Pixabay.com
„Arvestades seda, kui värske ApplePay maksevahendina meie piirkonnas on, on mul väga hea meel, et saame oma klientidele seda lahendust ostude sooritamiseks pakkuda, olgugi, et praegusel hetkel veel piiratud hulgale klientidele,” ütles Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Margus Hunt.
„Tallink hoiab erinevatel trendidel kogu aeg silma peal ning otsib uuendusi, millega oma kliente üllatada ning mida klientidele nii meie laevades kui hotellides pakkuda. Seda kõike eesmärgiga pakkuda klientidele alati parimat ning teha igapäevatoimingud üha kiiremaks ja mugavamaks,” lisas Hunt. “Meie soov on tehnilise võimekuse avanedes laiendada seda võimalust loomulikult ka teistele liinidele, sh Eesti pankade klientidele.”
„Mul on heameel tõdeda, et viipetehingud on lõpuks tõepoolest meieni jõudnud. Kui me vaatame kogu Soome turgu, siis moodustavad viipemaksed seal juba praegu 35% kõigist kaardimaksetehingutest,” kommenteeris Nets’i müügidirektor Petri Carpen.
„ApplePay viipemakse lahendus võeti Soomes käibele vaid paari nädala eest ning esialgu saavad seda lahendust kasutada küll vaid mõnede pankade kliendid. Meie omalt poolt tegeleme arendustööga edasi, et saaksime nii Tallinkile kui ka oma teistele klientidele pakkuda üha suuremat hulka erinevaid makselahendusi,” lausus Carpen.
ApplePay lahendust saab praegu kasutada vaid Tallinki Tallinn-Helsingi liini laevadel Megastar, Star ja Silja Europa.

Seotud lood

Uudised
  • 29.09.17, 12:43
Telia testib Eestis esmakordselt 5G võrgu võimalusi
Telia ja Tallinki koostöös testitakse septembris Tallinki reisilaeval 5G mobiilsidetehnoloogia pakutavaid võimalusi, mille tulemusena on juba tuhanded reisijad saanud laeval kasutada ülikiiret internetti.
Uudised
  • 09.02.18, 18:27
Tallink paigaldab koostöös Soome idufirmaga oma laevadele nutikad IoT olustikusensorid
Tallink sõlmis koostöölepingu Soome merendusvaldkonna idufirmaga Fleetrange, mis paigaldab 13 Tallinki ja Silja Line’i laevale reaalajas informatsiooni edastavad nutikad IoT süsteemid, mis edastavad laevadelt kaldale detailselt mitmesugust teavet alates laevade liikumisest, hetkeseisu kõige täpsema ilmainfo ning ülevaate ümbritsevast laevaliiklusest ja lainetusest.
Uudised
  • 17.11.17, 22:06
Tallinki IT trotsib torme ja leiab uusi lahendusi
Kui kogu maailm püüab liigutada informatsiooni võimalikult kiiresti reaalajas, siis laevanduskontsern Tallinki IT-osakonna töö on hoopiski keerulisem: nende andmekeskused ujuvad aeg-ajalt paratamatult levist välja. See ei takista aga ettevõttel olemast oma süsteemide arengus maailmas juhtival kohal. Lisaks on Tallink esimene laevafirma, kes on katsetanud uue põlvkonna 5G-andmesidelevi.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele