Täna, 23. novembril toimus Tallinnas Facebooki esimene ametlik üritus Eestis, mille eesmärgiks oli jagada siinsetele väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele inspiratsiooni ja tarkust, kuidas kasutada oma äri edendamiseks parimalt ära Facebooki 2,1 miljardi igakuise kasutaja ning kuni 800 miljoni Instagrami kasutaja olemasolu ja mõju.
- Facebooki VKEde kogukonna juht
Helen Smyth Foto: Facebook
Facebooki ‘Boost Your Business’ (BYB) üritus leidis aset Balti jaama ootepaviljoni uues ja inspireerivas keskkonnas. Sündmusest võttis osa ligi 170 kohalikku ettevõtjat, kes said kuulda võimalikest ärilistest eelistest, mida võivad Facebooki erinevad lahendused ja reklaamistrateegia võimalused neile pakkuda.
“Eestis on väikese ja keskmise suurusega ettevõtted siinse majanduse selgrooks, juhtides seeläbi ka majanduskasvu ning luues juurde väärtuslikke töökohti. Soovime Facebookiga Eesti kohalikku äriringkonda veelgi inspireerida, tutvustades parimaid võimalikke viise Facebooki eri tööriistade kasutamiseks, et ettevõtted saaksid kasvada lihtsalt ja efektiivselt – seda olenemata nende suurusest, asukohast, konkreetsest valdkonnast või oskuste tasemest,“ kommenteeris Facebooki avalike teenuste juht siinses regioonis, Jakub Turowski, kes avas ka tänase ürituse.
BYB üritusest osavõtjatel oli võimalik kuulata inspireerivaid ettekandeid, saada osa kaasahaaravatest meistriklassidest ning osaleda individuaalsetel konsultatsioonidel Facebooki rahvusvaheliste esindajatega, mis kõik keskendusid ettevõtetega seotud eri tegevustele Facebooki ja Instagrami keskkondades. Seejuures oli kuulajate seas nii juba töötava meeskonnaga keskmise suurusega ettevõtteid kui ka väikeseid, ühe kuni paari inimese firmasid. Just viimased võivad saada Facebooki ja Instagrami pakutavatest kulutõhusatest turundusvõimalustest suurima kasu.
Ühtlasi oli ürituse üheks oluliseks osaks tempokas paneeldiskussioon, millest võtsid osa ka Eesti kohalikud ettevõtted: Jätsirull, Ampler Bikes ja Aurelia Ehted, kes jagasid osalejatele oma edulugusid, kuidas nemad tänu Facebookile kasvanud on.
Kokku kasutab Facebook Pages võimalust aktiivselt rohkem kui 70 miljonit väikest ettevõtet üle kogu maailma ning rohkem kui 15 miljonil on Instagramis äriprofiil.
Tallinna BYB üritus oli osa Facebooki ametlikust Euroopa Roadshow 2017 tuurist.
Seotud lood
Oleme ajastus, mis on digitaalne ja kus kunagi varem ei ole olnud nii lihtne luua uusi lahendusi ja platvorme, ütles ITuudisetele antud intervjuus novembris Facebook Boost Your Business ürituse raames Eestit külastanud Facebooki Poola ja Balti piirkonnajuht Jakub Turowski.
Facebook andis teada, et muudab oma ülemaailmset maksustruktuuri ning lõpetab paljudes riikides tulude suunamise läbi Iiri tütarfirma.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.