• 21.02.16, 23:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IBM: kuidas muuta tarneahel nutikaks?

10.-11. märtsil toimuval Pärnu Tarneahelakonverentsil esinev IBMi tarneahela juhtimise vanemkonsultant Jaime David Marijuan Castro ütleb, et kõikide asjade ja inimeste võrku ühendamine ja ärianalüüsivahendite kasutamine võimaldab muuta tarneahela nutikaks.
IBM: kuidas muuta tarneahel nutikaks?
  • Foto: erakogu
„Tehnoloogia, mis võimaldab infovoogude otstarbekamat kasutamist, mõjutab ostujuhtimist kindlasti positiivselt. Tänapäeval on ostujuhtimise eesseisvateks põhiprobleemideks efektiivsus, tõrked, turvalisus, kestlikkus ja nähtavus. Olen veendunud, et enamikke nendest probleemidest saab kaotada infovoogude parema haldamisega, kui selles osalevad kõik tarneahela osapooled,“ ütles Castro tööstusuudised.ee-le.
„Toon teile sellest mõned näited. Asjade interneti mõju on tohutu. Tootjad võtavad kasutusele RFID tehnoloogia, mis võimaldab luua süsteemi, kus tootmisliini hakkab juhtima toode ise. Sedasama tehnoloogiat saab kasutada kauba liikumise jälgimiseks tarneahelas ja isegi kadunud või varastatud kaupade leidmiseks. Asjade internetiga ühendatud juhita veokitel ja kõrgtehnoloogilistel robotisüsteemidel on samuti oluline roll tarneahela muutmisel veelgi efektiivsemaks,“ jätkas Castro.
Ta lisas, et kõikide asjade ja inimeste võrku ühendamine ja ärianalüüsivahendite kasutamine võimaldab muuta tarneahela nutikaks. „Ärianalüüs aitab ostujuhtidel muuta andmevood olulisteks infoallikateks ja ennetada tarneahela riske, tagada turvalisus, täpsemini prognoosida nõudlust ja laovarude muutust ning leida paremad ja kestlikumad jaotusteed,“ märkis ta.
„Mulle väga meeldib uus tehnoloogia, mis veelgi rõhutab ostujuhtimise spetsialistide rolli. Paljud ettevõtted juba katsetavad edukalt mobiilrakendusi ja muid kaasaegseid töövahendeid, mis lihtsustavad ja muudavad ostujuhtide töö palju operatiivsemaks,“ rääkis Castro.
Loe pikemat intervjuud Jaime David Marijuan Castroga 25. veebruaril Äripäeva vahel ilmuvast Tööstuse kuukirjast.
Autor: Harro Puusild, tööstusuudised.ee toimetaja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele