Elisa hoiatab oma kliente sotsiaalmeedias leviva petuankeedi eest, millega üritatakse koguda Elisa klientide kontakte, lubades vastutasuks loosida andmete jagajate vahel välja 740 euro eest Apple’i tooteid.
„Tegemist ei ole Elisa ametliku kampaaniaga, vaid virtuaalse pettusega, mille kaudu üritatakse Elisa nime kasutades klientide andmeid koguda,“ ütles Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski.
Elisa pöördub Andmekaitse Inspektsiooni poole, et selgitataks välja petuankeedi autor ja ankeet saaks sotsiaalmeediast eemaldatud.
Samuti tegi Elisa oma
Facebooki lehel algatuse, et aidata kaasa petuankeedi autori tuvastamisele. Vihje eest, mis viib petuskeemi autorini ja tema tegevuse lõpetamiseni, paneb Elisa preemiaks välja tegelikult ka Apple seadme – nutitelefoni iPhone 6S-i.
Seniks palutakse olla tähelepanelikud ning mitte jagada andmeid petuankeeti.
Seotud lood
Tänaseks on täpsem uurimine petuankeedi osas viinud infoni, et lisaks andmete korjamisele sisaldas ankeet ka viirust.
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.